Life is not just an adventure

Kehidupan ibarat sebuah buku yang kita tak akan tahu kesudahannya jika kita tidak membacanya dari bab ke bab. Hayatilah makna sebuah kehidupan. Yang dimaksudkan kehidupan duniawi itu tak akan berulang dan tak akan kekal~

Friday 24 August 2012

Eep! Movie~


Image
Kenadie Jourdin-Bromley dari Cambridge bintang dalam Eep filem Belanda! Kenadie, yang mempunyai kerdil asal, akan berada di Hamilton untuk perdana dan Pendana 27 Jun.
THE HAMILTON Penonton
(22 Jun, 2010)
Keluarga Kenadie Jourdin-Bromley, gadis kecil yang telah dibuat berita oleh berkembang maju walaupun kerdil primordial jarang beliau, kini membayar kebaikan orang lain ke hadapan.

Gadis Cambridge dan ibunya, Brianne Jourdin, akan di Hamilton Jun 27 menunjukkan bintang filem Kenadie Belanda, diikuti oleh "bertemu dan menyambut." Filem ini adalah dalam teater hanya di Belanda, tetapi Brianne mempunyai kebenaran untuk menyaring versi Bahasa Inggeris digelar sini sebagai Pendana.

Brianne akan menggunakan wang tiket dan sampah yang diperoleh melalui menunjukkan untuk memberi kembali kepada organisasi yang telah membantu Kenadie sejak bertahun-tahun. Ini termasuk Persatuan Cambridge berperikemanusiaan yang dibangkitkan wang untuk menghantar Kenadie dan ibunya Little Rakyat Amerika persidangan pada tahun 2004 di mana Kenadie akhirnya didiagnosis, dan Kebolehan kanak-kanak yang mengajar dia untuk berjalan.

Brianne juga akan menunjukkan filem bulan depan di Sault Ste. Marie mana keluarga juga telah hidup.

Kenadie, kini tujuh, 2-kaki-8-inci tinggi dan berat £ 14,5 - tidak lebih besar daripada dia adalah pada masa penggambaran pada tahun 2008. Beliau benar-benar soars dalam filem Belanda dan Belgium dipanggil IEP! di Belanda dan Eep sini dengan adegan di mana Kenadie terbang dan berkongsi langit dengan ternakan burung.

Filem ini adalah berdasarkan buku kanak-kanak tentang Birdie, seorang gadis kecil dengan sayap bukannya senjata yang ditemui di bawah pokok oleh pemerhati burung yang jururawat kembali kepada kesihatan dengan isterinya.

Pada tahun 2008, Brianne, Kenadie dan abang Tyran beliau, kini lima, menghabiskan masa selama tiga bulan penggambaran di Belanda dan Brianne mengatakan Kenadie menyukainya.

"Mereka (pembikin filem) sangat, sangat berhati-hati untuk asas hari di kelilingnya. Jika dia tidak mahu filem pada hari itu, mereka tidak menolak beliau. Beliau seperti seorang puteri sedikit apabila dia berada di set. Beliau juga mempunyai jubah sendiri sedikit dengan nama beliau di atasnya. "

Brianne berkata krew telah dipilih dengan teliti untuk keperluan khas Kenadie. Bekerja dengan beliau memerlukan banyak kesabaran dan pemahaman, kata ibunya. Penjagaan khas Kenadie menerima dikurangkan Keengganan awal Brianne apabila pertama kali didatangi oleh pengarah filem. Beliau telah melihat dokumentari Channel Pembelajaran pada Kenadie dan fikir dia akan menjadi sempurna untuk bahagian.


"Mereka adalah sangat baik untuk kita semua," Brianne katanya.

Sebuah treler filem IEP! boleh didapati di YouTube.

Filem ini ditayangkan di Festival Filem Berlin dan telah ditunjukkan di festival filem kanak-kanak Montreal pada Mac. Ia juga membuka perayaan belia filem di Seoul, Korea Selatan, bulan depan dan satu lagi di Perancis pada bulan Oktober.

cfragomeni@thespec.com

905-526-3392

Perlu tahu

Apa: Premiere Eep! dibintangi Kenadie Jourdin-Bromley

Bila: Jun 27 pada 13:00

Di mana: McIntyre Theatre, Mohawk College

Tiket: $ 20 dengan menghubungi littlekenadie@gmail.com atau panggilan 519-277-2604 atau 289-237-3247

Translate bye : Google Translator

This is how Princess Life go on ~ ^_^

No comments:

Post a Comment