Life is not just an adventure

Kehidupan ibarat sebuah buku yang kita tak akan tahu kesudahannya jika kita tidak membacanya dari bab ke bab. Hayatilah makna sebuah kehidupan. Yang dimaksudkan kehidupan duniawi itu tak akan berulang dan tak akan kekal~

Sunday 15 July 2012

Sains Teknikal 2011/2012

Assalamualaikum...
Biasanya kita takkan lupa dua perkara. Pertama:benda yang pertama kali wujud dalam hidup kita. Dan yang kedua, Benda yang terakhir hadir dalam hidup kita. Yang.. Memang ada lagu yang cakap "sejarah mungkin berulang..." Tapi,terfikirkah kita pada sejarah uang hanya tinggal sejarah. Yang tak kan berulang sama sekali. Sejarah yang mungkin ada diantara kita akan lupa. Atau mungkin akan ada diantara kita yang ingat sebagai satu kenangan dalam hidup mereka.

Mungkin aku dah banyak kali pindah sekolah. Tapi tak ada sekolah yang menemukan aku dengan sahabat-sahabat yang sangat aku hargai seperti di SMK Desa Cempaka. Haha :D Aku ni nampak je macam tak hargai kawan, Tapi sebenarnya aku menghargai setiap sahabat yang pernah hadir dalam hidup aku. Dan aku harap aku tak akan lupa diorang.

Kelas terakhir dalam hidup aku. Kelas Sains Teknikal. Tapi pada tahun 2012 ntah cikgu mana yang bahlul sangat pergi tukar jadi Teknikal. Bapak busuk kan??!!  Argghh!!! Lantak. Sains Teknikal Tetap Dihati ... Lalalala :D Ada cikgu tu lagi lah bangek. Pergi tukar jadi Sastera teknikal. 10x ganda busuk nama tu wehhh!!!

Masuk kelas ni pada awalnya aku rasa annoying sesangat. Yela,bebudak nya masing2 berwajah kerek. Rasa macam nak bagi kaki pun ada. Tapi, rilex dulu. Dah lama-lama ok jew. Gempak laa jugak. (Walaupun aku tahu diorang tak suka aku). Dalam kelas tu total pelajar kalau semua tak pindah ada 33 orang. Tapi Ahmad Daniel, Zulaikha, dengan Anise Soeraya Dah pindah. Aisyy.. Spoil la.. Kenapa pindah... eeehh!!

muka-muka comel budak kelas aku. Tapi si Abe ngan Zuha tak ada.
Cantik tak???
Apa gelaran yang aku nak bagi kat diorang erkk?? Supaya aku tak lupa diorang.... Jap2,aku fikir. Hurmmm....  X apalah. Nanti kalau diorang baca,mau meja aku hilang dari dalam kelas tu nanti. hahaha...
Budak-budak kelas ni, nampak jew bajet, kerek,problem. Tapi diorang ni okey sebenarnya. Macam Omputih tu selalu cakap la.. Dont Judge a book by its cover. Hmm.. Isi dalam x baca lagi.. lalalala :D

Nak usha tahap kegilaan budak2 kelas den haaa.... :P Mereka ni awsome gila babi lah.. Mesti aku rindu gila saat2 dengat diorang. :( Coz tahun ni kan tahun akhir. Argghh!!! \


Dengan Syaerra kat USIM

Macam orang x pernah jumpa tman permainan kan!!!
Dalam kelas ni kan... Memang ada seribu satu ragam.. Terutama si Syahidan tu. Tahulah dia pandai LK. Habis penuh papan kenyataan belakang kelas tu dengan kertas exam LK dia. OMG! Macam lah kitorang nak baca kertas LK kau tu je. Hey! Tak semua orang dalam kelas ni ambil subjek tu. Kau kena faham tu. :D

Ada sorang tu pulak kuat tidur dalam kelas. Mulut pun boleh tahan lancang. Siapa lagi kalau bukan anak Ghazat tu. Aisyy.. Nampak sangat nama bapak dia lagi sedap dari nama dia. Sebab tu lah kitorang dok panggil dia Ghazat. Wakaka :D (k x lawak)


Aku rindu saat ni

Qila and Wawa neyh terlebih feeling

agak2 kalau makan camni, boleh lari lau mcm ko tak, tyra??

walaupun aku tak suka dia, tapi aku tak laa bemci dia

Aku rindu saat ni!!!!!!!

Dengan wawa yg comel

bajet cute2 kan si apip n safwan bidin

yg depan tu IDAN.. mulut cam lancau ckit


Last pic untuk hari tu


anis and gurshee


danny daniel.. ehh!! ape nama dia tetiber bandar nii


kak nur dengan fika
Yang paling tak boleh blah and tak settle2 ialah pasal bau kelas. Banyak sangat design bau nya. Rambang mata jugaklah nek memilihnya. Si Abe mulut langsi dengan Ahmad ada design. Awsome lah!! Tak tahu aku yang mana satu yang akan jadi realiti. Tunggu dan lihat !!!!

Itu jelaa kot untuk hari ni. Nanti esok2 aku tulis lagi cerita pasal KAMI.. Selamanya ST dihati..



This is how Princess Life go on ~ ^_^

No comments:

Post a Comment