Life is not just an adventure

Kehidupan ibarat sebuah buku yang kita tak akan tahu kesudahannya jika kita tidak membacanya dari bab ke bab. Hayatilah makna sebuah kehidupan. Yang dimaksudkan kehidupan duniawi itu tak akan berulang dan tak akan kekal~

Wednesday 18 July 2012

Sahabat Selamanya

Assalamualaikum.
Untuk entry ni, Lina nak bawa korang semuua kenal dengan salah seorang kawan baik Lina, Nur Najiahanis bt Abdul Rahim. Panggil dia Anis.
comel kan dia study

menepek di dataran

sayang Anis


Anis,
Anis ingat agi tak waktu mula-mula kita kenal? Lina harap Anis ingat dan tak akan lupa. Lina harap sangat macam tu. Lina ingat semua tentang oerkenalan kita. Walaupun Lina ni bukan speasis yang boleh ingat semua benda, tapi Lina dah berjaya ingat saat-saat perkenalan kita tao.
our friendship will never end
Anis, Anis banyak beri Lina kekuatan dalam persahabatan. Dengan Anis, Lina berlajar banyak perkara baru yang penting dalam hidup. Persahabatan, kehidupan, percintaan agama dan macam-macam lagi. Lina harap sangat yang  persahabatan kita ni bukan lah yang terakhir. Tetapi biarlah dia menjadi perkenalan yang tiada akhirnya. Lina doa dan berharap sangat macam tu.

K lahh. Papew pun, Lina sayang Anis sangat-sangat tao. Lina harap sangat Lina tak kan lupa Anis sampai bila-bila. Wassalam~

This is how Princess Life go on ~ ^_^

No comments:

Post a Comment