Life is not just an adventure

Kehidupan ibarat sebuah buku yang kita tak akan tahu kesudahannya jika kita tidak membacanya dari bab ke bab. Hayatilah makna sebuah kehidupan. Yang dimaksudkan kehidupan duniawi itu tak akan berulang dan tak akan kekal~

Monday 16 July 2012

Thank You Zaki Malek



Maksud zaki: Kepandaian



Haha :D saat aku perlukan teman untuk menemani aku, Muhd Zaki Bin Abdul Malek a.k.a Zaki Malek sentiasa ada dengan aku. Hahaha :D Tak payah nak berZaki Malek sangat lah kan.. Ku panggil dia Z. Korang x mao tiru tao. Nanti aku sepak sorang-sorang. Eh!
Hmm.. Aku jarang dapat keluar jalan-jalan dengan kawan. Biasanya aku jalan sensorang. Teringin jugak nak jalan dengan kawan. :( Tapi semua jenis duduk rumah. Sedihnya. Jalan sensorang.... Tapi semua tu berubah lepas aku kenal dengan Z. Dia selalu teman aku. Waktu pertama kali keluar lepak dengan dia, kitorang pergi Dataran Nilai. Hahaha :D Tak jauh pun. Tapi kesian jugak dia kena jalan kaki. Time tu aku pergi dengan Afiqah and adik aku. Lawak gila time tu sebab kitorang kena naik bas. Aku ni pulak memang jahil bab-bab naik bas ni. Mau goyang lutut den baii.. Haha :D EH! Pehal aku asyik gelak ni?? Dah. Abaikan je.

Lepas tu aku ajak dia pergi NCI pulak. Dia ni okey jew. Oh! Apehal aku buat dia macam pakwe aku? Argh! Kesian dia. Aisy. Kalau aku terus-terus buat dia macam ni, macam mana dia nak ada awek. Z..... Maafkan Lina. Lina tak ada niat pun. :( Z lah kawan baik lelaki pertama yang Lina ada. Dan kawan baik Lina yang paling senang nak ajak keluar jalan-jalan. Sorry ya.

Cerita pasal NCI tadi, Oh. Jauh gila aku bawa dia jalan-jalan tao. Dah la jalan kaki. Tapi balik tu aku hantar dia naik teksilah. Sedihnya bila dia dah balik. Hmm.. Tinggallah aku bersendiri.

Tadi dekat sekolah, dia dah janji nak study dengan aku. Aku pusing satu sekolah, tak jumpa dia. Aku ingat dia masuk bengkel PMR tu. So, hati dah hancur pada awalnya. Oh! Mungkin tak ada rezeki nak study dengan dia. Last-last dia datang jugak. Oh! Macam ni lah baru my bff. Bagus Z ni. :P  Dalam pukul 4 lebih, dia dah berjaya siapkan 40 soalan mathematics dia. (Hasil ajaran aku) Oh! Lupa. Aku lepak dengan dia bersama Myra Mikuta. :P Then time balik tu aku tunggu ayah sambil ditemani oleh bff aku ni. Bagus lah dia ni. And best lah kawan dengan dia. Dia baik.

Ok lah, Sampai sini dulu cerita pasal kawan baik aku ni. Eh! Take note k. Walaupun dia bff aku, tapi dia baru form 3 k. So, tak mao skandalkan kami k. Kesian dia diskandalkan dengan perempuan macam aku. :( Sudah lah tiada rupa, tiada apa-apa. ecehhh.. ayat sadis je kan. (kita kena terima hakikat)
This is how Princess Life go on ~ ^_^

No comments:

Post a Comment