Life is not just an adventure

Kehidupan ibarat sebuah buku yang kita tak akan tahu kesudahannya jika kita tidak membacanya dari bab ke bab. Hayatilah makna sebuah kehidupan. Yang dimaksudkan kehidupan duniawi itu tak akan berulang dan tak akan kekal~

Tuesday 10 July 2012

Anise Soeraya a.k.a Anise Slayman

Dulu aku rapat dengan sorang budak ni. Nama dia Anise Soeraya. Seriously mula-mula tu, dia ni Superb pendiam. Suara dia pelik. Tapi bukan lah tak sedap. Dah lama kenal dengan dia, aku tahu yang dia ada family problem yang x nak aku story dekat sini. Nak usha dia? Jap ea. Aku gi curi gambar dia satu.
Dia fanatik dengan Kevin Woo tao


Mula-mula tu, semuanya baik-baik je. Lepaslah ada sorang lagi Minah ni. Api-apikan aku pasal Anise. Terus aku tak rapat dengan dia. Hmm.. tak tahulah sama ada dia still anggap aku ni kawan dia atau tak. Malu aku nak tanya. Ni semua pasal betina tu lah. Sumpah!! Benci gila aku dekat dia. Kalau tak, mesty aku bff ngan Anise sampai sekarang. Tak apalah. Mungkin tak ada rezeki.
 Eh!! Nak kenal anise? Follow lah dia kat twitter. dia neyh baik orangnya.. https://twitter.com/anise95
This is how Princess Life go on ~ ^_^

No comments:

Post a Comment