Life is not just an adventure

Kehidupan ibarat sebuah buku yang kita tak akan tahu kesudahannya jika kita tidak membacanya dari bab ke bab. Hayatilah makna sebuah kehidupan. Yang dimaksudkan kehidupan duniawi itu tak akan berulang dan tak akan kekal~

Saturday 14 July 2012

Zaki Malek is not Zayn Malek

Assalamualaikum....
Aku niat setiap hari aku nak update blog. Tapi tak boleh la. Tahun ni nak SPM. So,aku kena fokus. Eh! Salah tajuk ni. Hari ni aku nak story pasal bff baru aku. Nama dia Muhammad Zaki Bin Abdul Malek. Baru semalam kami jadi bff.. Padahal dah lama kenal. Ok. Aku suka berkawan dengan dia. Selesa sangat walaupun cerita hal peribadi kat dia. And aku harap sangat dia tak cerita dekat orang lain.
Jap ea. Aku gi rembat pic Zaki Malek jap ea.. Harap2 dia x marah. Alaa...
Tak tahu laa ni siapa. akak dia kot. aku rembat kat FB dia.
Done!! EH! siapa tu? Haha :D Aku lupa nak kaji lah. Nanti aku kaji. Zaki.Lina minta maaf sebab curi gambar ni tadi. Haha :D *Gelak dalam ketakutan dimarahi* Alaa.. Macam mana ni? Hurmm.. Abaikan.

Hasil dari ke-Stalk-kean aku..(bahasa apa ni?) nak tahu tak, sedikit sebanyak tentang dia yang aku tahu?
  • Dia tak suka pakai cermin mata. (boleh join team aku. #TeamTakNakPakaiCerminMata )
  • Budak silat, Tapi budak tarian juga
  • Kelas 3 Gigih/2012
  • Boleh dapat kehadiran penuh untuk Kelas Tambahan hari sabtu
  • Dia ada abang yang x berapa rapat sangat laa
  • Pendiam? Tak laaa... 
  • Rumah dia dekat desa melati fasa 3
  • yang lain2, tanya dia sendiri. aku dah malas nak type.
Apa lagi yang tertinggal erk? Oh ya! Aku buat post ni sebab aku tak nak lupa dia. Yela. Dia kawan lelaki pertama aku. Even tak satu form.Bukan post pasal dia je. Aku pun post pasal kawan2 aku yang lain. So, please shut up k!!

Oh! Lupa nak cakap. Kitorang sama-sama rumah Satria tao. Haha :D Pengalaman paling kelakar pasal dia:-
Time tu latihan rumah sukan. Dia buat training untuk lompat jauh.. Lari dah SMART dah. Eh!! Last-last tersadung papan tu. Hmm.. Amik kau!! Makan laa pasir tu. Kesian gila dia. Tapi kitorang tak gelak la. Sakit kot..... Adehhh!!! Apa punya member daaa~~

Ni Time Hari Sukan Hari tu.. Merah kan kitorang???!!! Dah macam warna TRACK!!
Lagi satu, tak payah lah korang nak skandal kan aku ngan dia sangat lah kan.. sebab sampai bila-bila pun, dia cuma bff aku and adik junior aku..
K lah! Tu je kot untuk hari ni. Nanti kalau ada lagi, aku post k. Nak kenal bff baru aku ni, klik zaki malek . 

Wassalam...





This is how Princess Life go on ~ ^_^

No comments:

Post a Comment