Life is not just an adventure

Kehidupan ibarat sebuah buku yang kita tak akan tahu kesudahannya jika kita tidak membacanya dari bab ke bab. Hayatilah makna sebuah kehidupan. Yang dimaksudkan kehidupan duniawi itu tak akan berulang dan tak akan kekal~

Sunday 22 July 2012

Tangisan Ramadhan 2


Aku hanya mampu diam dan dengar. Bisukah aku? Bodohkah aku?
Diam bukan beerti aku bisu. Buat tak tahu bukan bermakna aku bodoh. Cuma, aku sendiri tak tahu apa yang patut aku lakukan bila mama cerita tentang masalah dia kepada aku. Bukanlah sebab aku tak nak ambil tahu atau aku tak ada perasaan.

Kesiannya mama. Mesti mama penatkan. Mesti mama penat besarkan kitorang yang macan setan ni. Sedihnya aku sebab tak dapat nak ringankan beban mama... Nak duit!!!!! Nak cai duit!!

"so, kena study betul-betul ni"

Mama aku masak sedap tao. Haha :D Aku bangga dengan mama. Ayah aku pun sama. He was the best father ever after. Dalam sakit pun dia tetap buat kerja dia macam selalu. Semoga Allah mengurniakan rezeki kepada kami sekeluarga.
This is how Princess Life go on ~ ^_^

No comments:

Post a Comment