Life is not just an adventure

Kehidupan ibarat sebuah buku yang kita tak akan tahu kesudahannya jika kita tidak membacanya dari bab ke bab. Hayatilah makna sebuah kehidupan. Yang dimaksudkan kehidupan duniawi itu tak akan berulang dan tak akan kekal~

Tuesday 17 July 2012

Kemas bilik yang dilanggar GARUDA ^_^

Assalamualaikum...
Oh!! Akhirnya, siap jugak aku mengemas bilik aku yang dh macam kena langgar dek garuda ni. Ni semua sebab banyak sangat aktiviti hari tu. Dengan kem,kawad,hari sukan. bla bla bla. Argh!! Hanjan bilik aku. Lalala :D Malu gila kalau nak bawak member lepak rumah pun. Atoiiyaiii!!!

Ehemmm... korang sure nak tengok bilik aku yang macam kena langgar garuda tu? Sure ni? Haha :D Nah!! Hamik.... Bilik besar2 pun x guna kan... ~~

wuuuu!!! malu.. malu

bajet2 belajar banyak jew, kan...

baju bersih tao... x der masa nak lipat.. (pemalas nya aku)
Hahaha :D tapi, lepas dapat hidayah semalam,Alhamdulillah.. Aku dah berjaya mengemas bilik neyh. Haha.. Tak lah cantik. Ya! Bilik saya x sebesar n secantik bilik korang kan. Tapi. Tetap aku dah berjaya kemas. o, jom usha ni...
ehemmm.. serabai kan diding saya.. tapi saya suka

emmm.. bilik saya memanjang.. (tak suka)

emmm.. bilik duduk sorang, tapi almari mesti mau dua !!
Satu lagi kat luar.. so, total 3

Hahaha :D pandangan dr pintu bilik saya



































Hmmm.. Penat lah nak type panjang2 hari ni. Lina chaww dulu k. Penat. Tadi stayback for study dengan Zaki. Pastu kemas bilik. I'm Soooo tired. k wassalam ~ :-P   <3 u lahhhh

This is how Princess Life go on ~ ^_^

No comments:

Post a Comment