Life is not just an adventure

Kehidupan ibarat sebuah buku yang kita tak akan tahu kesudahannya jika kita tidak membacanya dari bab ke bab. Hayatilah makna sebuah kehidupan. Yang dimaksudkan kehidupan duniawi itu tak akan berulang dan tak akan kekal~

Sunday 8 July 2012

I Am The Best Best Best STALKER

Heyy.. Sepanjang perkenalan saya dengan dia.. Nak tengok ta, koleksi gambar kawan baru aku... Dia juga mangsa STALKER aku dulu...

Nama Dia Muhammad Zaki Bin Abdul Malek. Kelas 3 Gigih bagi tahun 2012. Aku rasa budak CEMPAKA, Insyaallah kenal dia sebab sekolah kita petak... Sekolah segi empat ini memudahkan kita perasan penghuninya.. HAha :D

Ni aku buat time dia first time jadi mangsa stalker aku. Ni buku Fikah


Dia budak Tarian. K fine


Kesian... Haha.. Bila lelaki masuk tarian

This is how Princess Life go on ~ ^_^

No comments:

Post a Comment