Life is not just an adventure

Kehidupan ibarat sebuah buku yang kita tak akan tahu kesudahannya jika kita tidak membacanya dari bab ke bab. Hayatilah makna sebuah kehidupan. Yang dimaksudkan kehidupan duniawi itu tak akan berulang dan tak akan kekal~

Saturday 4 August 2012

Aku Cintai Dia Yang MencintaiKu


Hari ini aku ada janji nak buka puasa dengan Hanis n yang lain-lain. Tak sabar nak tunggu pukul 6.30pm .. Aku rindu kat Hanis.. Kekeke~ Baru sehari x jumpa. Lalala.. Biarlah. Nanti Hanis pergi PLKN, dia tinggalkan aku. Mesti bosan hidup aku. Dia jelah kawan aku yang paling baik aku pernah dapat. Forever aku nak dia jadi kawan aku. (jujur ni)

Tapi disebalik mood aku yang meloncat-loncat macam popcorn ni. Ada something yang berlaku. Oh emm gee... Aku tak percaya dengan semua ni. Betul atao tak? Si X bagi mesej macam ni kat aku tadi.. Okeyh, Aku malu nak type mesej dia balik. Biar aku cakap je k. Dia cakap dia nak couple dengan aku sebab dia suka aku. (Emm memang la orang couple sebab suka.. )
Aku Betul2 cintakan dia


Tapi aku terkeliru. Aku kena percaya dia atau tak. Aku takut kecewa. Dan lagi satu masalah aku ialah Shah. Wan Shahrul Nizam. Aku tak sure sama ada kitorang ni couple atau tak. Keliru... Bila benda jadi complicated macam ni, aku tambah-tambah keliru lagi. X atao Shah. Oh My God !! Macam mana ni? Apa aku nak buat? (Buat bodo laa kot) Tapi tak membantu laa pulak.

Setiap hari aku stayback dengan dia dekat sekolah. Dia tak pernah biarkan aku keseorangan, even bila kawan dia ajak dia lepak sama. Dia sanggup berpanas kat wakaf tu. Serious aku kesiankan dia. Tapi bukan bermakna dia tak pernah tinggalkan aku. Ya! Hari tu kan, dia pergi join kelas Dinamik kot. Aku tinggal sensorang je tao. Nasib baik ada Hamizah. Hurmmm~~

Yang aku stayback tiap-tiap hari tu pun memang sebab dia. Aku nak full kan masa-masa aku kat sekolah tu dengan dia. :( Agak-agak, lepas PMR ni, dia nak ke stayback lagi?? :(

romantic norwegian
Aku harap masa akan berhenti bergerak untuk memberi aku dan dia peluang untuk bersama


Aku nak terus macam ni dengan X. Aku nak sentiasa ada dengan dia. Ya Allah!! Berikanlah aku kesempatan untuk aku bersama dia. Sampai nafas aku yang terakhir. :)

      Khas buatmu,
Muhammad Zaki Bin Malek

This is how Princess Life go on ~ ^_^

No comments:

Post a Comment